MAJLIS SM/SSM 2016




 Alhamdullillah syukur selesai sudah majlis penganugerahan SM/SSM 2016 dimana ikin telah diiktiraf oleh syarikat Sahajidah Hai-o Marketing sebagai Sales Manager. 
 
Sebelum itu perkenalkan MUA my BFF yang makeupkan cik gebus ni bertambah gebus😘
Walaupun kejayaan ini sebagai bukti permulaan dalam perjalanan ikin menceburi bisnes online masih banyak lagi perlu dipelajari dan perlu gigih lagi demi untuk memcapai impian diri sendiri.
Sebelum itu ikin nak ucapkan terima kasih kepada leader ikin iaitu DSM Suhaili yang tidak jemu-jemu membakar semangat ikin untuk terus berjaya dan maju ke satu tahap ini.
Nampak kecik tapi beliau seorang leader yang tegas dan sanggup mengorbankan masa dan tenaga untuk memastikan anak-anak bisnesnya berjaya😂
Terima kasih jugak kepada mentor-mentor iaitu CDM Ieja dan CDM Ain mereka tak pernah sombong @ memilih latar belakang setiap anak-anak bisnesnya.Mereka sanggup turun padang berganding bahu dan memberi tunjuk ajar kepada anak-anak bisnes untuk mencapai impian dan kejayaan.Apa yang penting semangat bekerja secara kumpulan ditekankan.
Inilah CDM Ain persis anak dara,awet muda.

Disini jugak ikin nak ucapkan terima kasih kepada rakan-rakan partner dalam team TDC(Thediamondcircle) datang meraikan kejayaan kami.Gambar sekitar majlis SM/SSM2016😉
Apa yang penting kerjasama (TDC)

Yang ini bersama team DSM Suhaili @ Suhailiprotege cunkan semuanya kecuali abang sorang tu segak bergaya😅
Ada lagi gambar cik gebus sekitar majlis berlangsung.


Dah tamat sudah!!!

Selamat malam....


Ikin



Comments

Popular Posts