Mineral Coffee, kopi dengan garam buluh

Assalamualaikum,


Harini hujan lebat so jomlah kita minum secawan mineral coffee dulu. Inilah mineral coffee saya. Bau harum dan wangi biji kopi robusta dan rasa lemak ditambah khasiat garam buluh untuk kesihatan pula.


Apa itu Mineral Coffee?

Kopi mineral merupakan satu-satunya kopi pertama di dunia yang mengandungi garam buluh. Gabungan unik garam buluh dan biji kopi robusta tanpa gula ini memberikan penggemar kopi rasa yang enak dan lazat.



Creamy and bubbly a cup of hot mineral coffee

Apa itu GARAM BULUH?

Garam buluh ialah garam asli yang dimasak didalam buluh menggunakan cara memasak tradisional tanpa alatan moden. Teknik memasak garam buluh berasal dari Korea beribu-ribu tahun dahulu, dan didapati menyingkirkan sebarang pencemaran laut juga menaikkan kandungan mineral yang sedia ada dalam garam.


Garam buluh mengandungi kandungan mineral magnesium yang tinggi dan mineral-mineral lain yang baik untuk badan kita seperti zat besi, kalsium dan potassium. Mineral-mineral yang ada membantu badan kita menyerap nutrien ke dalam badan.


Apa kebaikan Garam Buluh?


ph garambuluh
Perbezaan PH antara garam biasa dan garam buluh


kebaikan garambuluh

kebaikan garambuluh


kebaikan garam buluh


* Tahukah Anda???

Sesetengah garam yang ada dipasaran kini adalah garam tiruan disebabkan ianya lebih mudah dan murah untuk dihasilkan.

Akibatnya penggunaan garam berlebihan dan tiruan ini boleh menyebabkan banyak penyakit berbahaya untuk jangka masa panjang.

Minum segelas mineral coffee setiap pagi berserta sarapan, dapat menurunkan berat anda sehingga 1 kg sebulan? Percaya tak? Percayalah kerana ramai yang dah   berjaya turunkan berat hanya dengan minum mineral coffee dan pemakaian premium beautiful .

Untuk maklumat lanjut berkaitan Mineral Coffee atau Garam Buluh

mineralcoffee
Ejen Mineral Coffee diperlukan
Boleh hubungi saya jika berminat sebagai ejen kami,

Sekian,
shikin
(ikinsuri.blogspot.com)

Comments

Popular Posts