Diamond Night Malam Fairy Tale 2017



Diamond Night 2017 telah berlangsung pada minggu lepas 23hb sabtu.Tapi kemeriahan dan bahangnya masih terasa lagi.Sis gebu masih terasa aura daripada  mereka-mereka yang telah berjaya menerima award diamond.
Sekali lagi sis gebu ucapkan sekalung tahniah pada rakan- rakan sis dalam TDC.Pada hari tersebut bertemakan fairytale .Macam-macam gaya dan makeup pada hari tu .Meriah sangat-sangat.





Sis punyer tema tak tau apa nama.Asalkan baju nampak cantik dan lawa.Warna pilihan biru lembut kononnya nak jadi cinderella hehhehe.


Gambar first ni my leader kecik-kecik lembut dan tegas orangnya DDM Suhaili Isa.


Ha yang ni pulak my mentor CDM Norain lawakan bertambah ramping sejak lepas bersalin ni.Sis duduk sebelah dengan orang berjaya ni auranya rasa lain.Tak tau nak cakap.


Bersama faounder Thediamondcircle CDM Shaliza ni pun bertambah slim orangnya.Sis duduk sebelah pun nak ambik aura yang telah berjaya sebagai semangat untuk berjuang mencapai impian sis gebu.Walaupun mereka berdua ni telah berjaya tak loket ilmu dan sanggup berkongsi dengan anak-anak didik mereka.









Bersama-sama rakan-rakan dalam TDC.Insyaallah semoga 2018 sis gebu pun dapat mencapai sebagai 💎untuk tahun hadapan.Cayok💪🏻cayok💪🏻sis gebu boleh pun boleh buat.Amin.


Sekian...... sis gebu💋

Comments

Popular Posts